Enkele bericht bekijken
Oud 30 May 2003, 11:37   #12
Bon
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Jah, voor mij ook .. 2 jaar terug was nog wel het mooiste voorbeeld.. Wij werden op de laatste speeldag van CL-voetbal beroofd, en Utreg haalde voor het eerst sinds tig jaar Europees.. Wij werden uiteindelijk 4e, en hadden ook Uefa-cup voetbal, maar er heerste een gráfstemming .. Zie het verschil, bij NEC en NAC vieren ze het massaal, hadden wij het gisteren al gehaald, dan was er een feestje in de discotheek
en goh wat is het dan toch leuuk om europa in te gaan

Owjah Joy champagne was lekker maar warm geworden na reisje Waalwijk-Nijmegen-Kelfeskbos

Poooohhh ik heb me portie vette avond gehad! Tequila race met Frank D. en Mike Zon. gehad... half 8 kwam ik thuisgestrompeld.. Het biet smaakte beter dan ooit tevoren. Flinke ruzie nog geweest tussen ME die supporters uti de stad wouden drijven en Supporters... kerel hey, wat denken ze nou? Dat wij thuis gaan verder feesten... naja uiteindelijk hoefde dat dus niet! guuuuuuuusje(onze burgemeester) ook nog in de stad om wijntje te drinken (Y)
Waalwijk was ok gekkenhuis zeg. Maargoed dit intresseert jullie waarschijnlijk ook allemaal geen fuck
  Met citaat antwoorden