Citaat:
Originally posted by bartje518
PSV had een spits die áltijd scoorde, en overal. PSV kon wedstrijden laten afhangen van Kezman. Ajax was afhankelijk van dán weer Van der Vaart dan weer Zlatan, dan weer iemand anders. En soms, zoals in Utreg, stond er niemand op. Dat is cruciaal.
|
ik vind dat je een beetje te makkelijk denkt. je kan niet zomaar een wedstrijd uitpikken en zeggen toen (utreg-ajax) kon je goed zien dat je beter een topscorer in huis kan hebben dan dat je het scoren over laat aan meerdere (wat mij juist beter lijkt, wat als je topscorer geblesseerd raakt zit je met de gebakken peren) zover ik weet is utrecht behoorlijk moeilijk te verslaan thuis (ook psv verloor daar) en ajax zat toen precies tussen 2 wedstrijden in van arsenal. dus nee dat vind ik te makkelijk gedacht
als er niemand op staat is altijd cruciaal maar dat heeft niks met een topscorer te maken. meestal is van bommel de gene die zegt kom op nu gooien we de beuk erin (dit gebeurd dan meestal door een flinke overtreding die iedereen wakker schud)
want volgens jou stond kezman dus vaak op en scoorde daardoor. maar als kezman op staat en de rest van het team doet dat niet gebeurd er geen kont en krijgt hij dus ook geen bal.