Enkele bericht bekijken
Oud 31 May 2003, 10:31   #53
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

mijn? ons. het is toch echt hun overwinning van psv. weet niet wat jullie daar aan bijgedragen hebben? telkens braaf op de tt gekeken hoeveel geworden is?
is altijd weer mooi. anke komt een heel seizoen niet bij een wedstrijd van de club uit eindhoven, en dan kunnen ze weer een keer kampioen worden, en jahoor plots kruipt ze uiit haar schulpje. k ga niet eens serieus met zulke mensen in gesprek. ook jammer dat we in de arena zulk soort mensen hebben. als men zelfs bij het afscheid van witschge/winter/van praag wegloopt, ga ik me toch afvragen wat voor "gevoel" je hebt. voordat ze afscheid namen, was de halve lange zijde alweer leeg.
Je weet niet eens waar je over lult, kansloosje. Het is niet eens waar dat ik dit seizoen niet ben geweest, je lult echt uit je nek. De meesten hier weten maar al te goed waarom ik niet zo vaak meer kan, dat jij het niet wil weten is dan jammer. Ik ben iig al sinds ik kan denken PSVsupporter en dat zal ik altijd blijven, en reken maar dat daar een hoop 'gevoel' bij zit.
En ik kruip helemaal niet uit mn schulpje, ik heb geen schulpje
, je kent me niet eens waar praat jij over? Dat jij er nou een gewoonte van maakt overal te pas en vooral te onpas rond te bazuinen hoe goed ajax wel niet is, gelukkig zijn PSVers niet zo arrogant. Maar maak je niet druk, ik verdedig PSV met heel mn hart in die stinkstad van je.
Wist je trouwens dat er ook nog een hoop Ajacieden zijn die heel sportief 'gefeliciteerd' zeggen en verder heel normaal kunnen doen? Kan je een voorbeeld aan nemen.

Laatst aangepast door bruggi : 31 May 2003 om 10:33
  Met citaat antwoorden