Enkele bericht bekijken
Oud 1 June 2003, 18:21   #22
Dimas
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by joeyB
jij moet gewoon je mondje dichthouden
Beetje minder kan ook wel. Dat neemt niet weg dat ik het wel met je eens ben. (ook voor het eerst )

Citaat:
ik vind dat die mensen nie zo moeten zeuren hoor,k rook zelf ook,k ben pas 16 maar k weet ook heus wel wat van de economie en al die shit!roken is slecht voor je,maar als die medewerkers er zoveel last van hebben nemen ze toch gewoon n baan in de peuterspeelzaal ofzo,en k vind nog wel t allerstomste dat r ook n rokers verbod komt in discotheken en ZELFS in coffeeshops!!
Ik denk dat je allereerst goed moet begrijpen dat een werknemer recht heeft op een rookvrije werkplek. Dat betekent dat als hij vind dat er op zijn werk niet gerookt moet worden, dat dat ook niet gebeurd. Dat moet de staat naleven en zal dat ook met deze maatregel doen. Als je teovallig rookt, pech voor je, ga je maar buiten staan. Roken is gewoon niet goed voor je en alle ziektes en kwalen die door roken komt, kost de hele verzorgingsstaat miljoenen. Als mensen dus niet meeroken, wat zelfs erger is dan zelf roken, zal dat ook veeel meer schelen qua ziektepremies. Kijk, in een coffeeshop is ook wat achterlijk, want daar is een coffeeshop nou voor. Maar voor de rest vind ik de maatregel gewoon toch wel goed

Laatst aangepast door Dimas : 1 June 2003 om 18:30
  Met citaat antwoorden