Citaat:
ja maar dat is bewezen, berekend, dat was laatst op het nieuws dat daarom dat rookverbod is uitgesteld. het verbaast me dat jullie dat nog niet lijken te weten, dat was dinsdag ergens al bekend
|
Bewezen is het zeker nog niet!

Kijk trouwens eens naar Amerika(niet dat dat nou ZO'N geweldig land is)daar is ook een rookverbod voor de horeca, geen schade voor de economie. In eerste instantie wel maar dat hoort bij het 'gewenningsproces'.
Vind het wel terecht zo'n rookverbod, maar zoals gewoonlijk is Nederland gelijk weer heel streng. Restuarant of daar waar mensen aan het eten zijn is logisch

is niet echt lekker en mensen kunnen dat uurtje toch wel ff ophouden om niet te roken. In coffeeshops belachelijk, je komt daar voor het roken(uitkomst opnemen in het contract dat de werknemer geen rook vrije ruimte eist). In cafe's en dergelijke ja das toch wel weer wat lastiger, das een dicussie punt. Euhhh om en om een rook vrije cafe en daarnaast weer een rookcafe and so on.... Of om de week een rook vrij weekend ofzo. Alleen erg lastig te realiseren. Ik rook niet dus ik heb geen probleem(ego) mij maakt het niet zoveel uit, alhoewel het is ook een keer leuk dat je kleren en je haar enzo, na het uitgaan niet onwijs stinken

maar dit terzijde.