Enkele bericht bekijken
Oud 2 June 2003, 11:22   #53
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Tijs, het gaat erom dat ik jou en heel jaar niet hoor. Je hebt helemaal niets over voor je club (mwahaha, je club Hoe kan ik dat zeggen ). Ik ga voor het vuur voor ze, en had alle vertrouwen in een goede afloop, dat mag je toch wel laten blijken? Alle arbitrale dwalingen ga ik hier niet nog een keer opnoemen, want dan krijg ik cliché's naarmijn hoofd van mensen die altijd de scheids mee hebben, en mij proberen te doen geloven at het over 34 wedstrijden we rechtgetrokken wordt. Daar heb ik geen zin in, ik noem alleen even de wedstrijden waar we op zijn zachtst gezegd 'benadeeld' zijn (op zijn minder zachtst gezegd, gewoon genaaid ):
NAC-uit, RBC-uit, Groningen-uit, AZ-thuis, Boerenveen-uit, PSV-thuis, Zwolle-uit, 3 wedstrijde in een week, NEC-Zwolle, en de bekerfinale, en de licentie die Utreg en NAC kregen aan het bein van het jaar !!

Wat nou overwinning van Utreg terecht? Oke, dan is dit een vrijbrief aan een gezonde club als Roda om dan ook maar 40 miloen euro meer uit te gaan geven! Wedden dat we dan volgend jaar heel veel wedstrijden terecht gaan winnen?

--> Op zijn zachtst gezegt niet gelukkige beslissingen:

De eerste goal viel wel uit de lucht; De Jong scoorde na een weggewerkte corner van buiten het strafschopgebied met een stijve volley de 1-0. Glucevic profiteerde meteen na de hervatting van de rush die Tanghe van Paauwe mocht maken, dezelfde Glucevic mocht ook de 3-0 maken, een goal die voor buitenspel had moeten worden afgevlagd. De slotfase had sensatie kunnen opleveren, moeten opleveren, maar Bossen had Bombarda een strafschop moeten geven, toen hij door Schut naar de grond werd getrokken.

Ach ja, welicht heeft dhr. Bossen een doorgeladen pistool ontvangen thuis, dat Utreg een goedmakertje moest krijgen
  Met citaat antwoorden