Enkele bericht bekijken
Oud 2 June 2003, 18:26   #42
chica
Bianca

chica's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

ik vind mezelf niet knap eigenlijk, sommige zijn het er mee eens andere niet maar heb mezelf er overheen gezet Ben vroeger weleens gepest op de basisschool, voelde me super buitengesloten. Op de middelbare werd dat heel anders, en vanaf vorig schooljaar en eind 2e klas ben ik zo veranderd! Minder verlegen, andere vriendinnen, gewoon anders! En nu, leukere school en nog steeds die vriendinnen en nieuwe! Ben er blij mee kwam ook omdat ik vriendjes kreeg, daardoor ga je je veel zelfverzekerder voelen!
Ik ben spontaan als ik mensen iets beter ken, anders ben ik verlegen. Zodra ik mensen ken ben ik anders, zeg ik meer durf ik meer en ik ben er voor mensen als ze me nodig hebben, wat ik een goede eigenschap vind Staat als eigendunk, maar ik maak nogal snel vrienden, heb geen vijanden voor zover ik weet, de meeste mogen me wel en lachen met me of ze vinden me superaardig. Ja of een bitch, maar dat heb ik dan aan iets te danken wat ik dan net fout heb gedaan
Ik ben soms optimistisch, zonder zorgen, maar soms ook wel! Bang dat ik ook kanker krijg, omdat het in mn omgeving nogal veel gebeurd en ik zelf ooit op huidkanker ben gecontroleerd vanwege moedervlekken(wat later pas uitkwam dat zij gecontroleerd werden, en ze bleken "goedaardig" te zijn). Verder heb ik het reuze naar mn zin met alles wat ik doe en mn hobbies, muziek en saxofoon spelen en lekker achter de pc zitten en lezen...mn vriendinnen, sja, soms heb ik ruzie met een van haar omdat ze vaak rotopmerkingen maakt maar verder wil ik ze niet kwijt! Kan alles met ze delen vaak, en help hun dan ook!
Met mn familie kan ik heel goed opschieten, vooral mn ouders. De band is de laatste tijd zo veranderd omdat mijn zus een vriend heeft gekregen en ze nogal sjaggo is als ze hem niet ziet, trekken mn ouders heel erg naar mij toe! Ik geloof dat ik nu een lievelingetje ben, soms is het lullig voor mn zus maar zij heeft haar vriend nou eenmaal! En met mn oma kan ik geweldig opschieten, eigenlijk iedereen wel!
ik werk in een winkel, onwijs naar mn zin, echt zo'n buurtsuper. Al die mensen zijn enthousiast omdat ik zo spontaan over schijn te komen en het zo "goed doe".
En ja, je kan me een behoorlijke jongensgek noemen, al is het jammer dat ik zo verlegen ben Als ik een jongen niet ken, vind ik het makkelijker om met hem te flirten dan als ik hem wel ken. Nouja ik kijk graag naar ze Dat was even mijn

Dit was het? beetje lang
chica is offline   Met citaat antwoorden