er zit wel een kern van waarheid in. Ik had een klasgenoot met astma, en als die aandacht wilde pakte ze dr inhaler, liefst met verstuifbak (zo'n ubergroot ding echt, waar ze dat spul dan inspuiten en langzaam inademen) en dan inhaleerde ze dat midden in de klas. Ubertriest echt

En dat terwijl we nooit aan haar merkten dat ze nu echt last had van dr ademen maargoed dat hoeft natuurlijk niet altijd. Ze was wel een aandachtstrekker ten top, dat weet ik wel...
en ik heb op zich ook een gezonde lifestyle, ik fiets heel veel en zorg sowieso dat ik in beweging blijf, eet heel gevarieerd en zit gewoon lekker in mijn vel
Vandaag was ik opgeroepen voor mn tweede bloeddonatie, dus ik daarheen, bleek mn bloeddruk superlaag (95/50) en mn HB (ijzer) TE laag voor een bloeddonatie (7.2)

pokkezooi.
Maarja met bloedarmoede de deur uit is ook ni cool natuurlijk
ik kon onverrichterzake naar huis trug en over 13 weken mag ik weer komen opdagen... enfin op zich is et me wel mooi want nu moet ik drie dagen fulltime werken en dat vraagt behoorlijk wat van je lijf, zeker na een halve liter bloed lichter te zijn geworden dus in die zin is et beetje pure luck

maar ik ben uit nobelheid gaan doneren dus zal ik et dan ook zeker weer doen