Citaat:
Originally posted by meiske
de maatschappij ben jij en als je ergens niet mee eens ben doe er dan wat aan? maar als jij iets probeerd te doen luisteren ze niet eens naar je.
ze zeggen dat Nederland veiliger is geworden.
i'm sorry hoor maar dan ziek op tv vermist en peter r de vries enzo en dan denk ik VEILIGER? i'm sorry?.
zelf ben ik ook misbruikt of verkracht hoe je ut zelf wil zien ik heb het hier weleens verteld. en ik heb ook hulp gehad. maar ik merk gewoon praten helpt niet want aanrakingen van jongens vind ik nog steeds eng. klein tikje en ik schrik nog steeds.
binnenkort naar zelfverdeding training misschien dat dat helpt
|
veiliger? nou

geloof ik ook echt niet in...
ik weet dat jij et ook hebt meegemaakt, had ik ergens gelezen, a terrible thing whch ironically can make you a better person... but why like this

*sigh*
die angst voor jongens blijft tot je in levende lijve een jongen ontmoet die het geduld voor je kan opbrengen en stapje voor stapje je angst kan laten wegebben. Maar het blijft altijd, een klein beetje, want er hoeft maar
iets in het verkeerde keelgat te schieten bij jou en je bent weer trug bij af. Het blijft je bij, forever, en the best thing is to deal with it
Die zelfverdediging helpt je niet met je angst tegen jongens hoor maar geeft je wel wat meer zelfvertrouwen dat je ze van je af zou kunnen slaan. Maar die angst zit van binnen, die moet je echt met ervaring overwinnen.