Citaat:
Originally posted by Tyskie
Wat ben je eigenlijk toch een triest figuur, Youssef..
Hoe voelt dat nou, om lekker na te trappen?
Je hebt zelf jarenlang bijgedragen aan het beleid dat hier nu gevoerd wordt, je bent verantwoordelijk geweest voor mensen als Rijntje, en nu kom je ineens met allemaal kritiek? Terwijl je als beheerder niets hebt ondernomen?
Topgozert ben je hoor.. Werkelijk waar.. Ik wou dat ik ook zo hypocriet was.
Hoewel, dat ben je eigenlijk altijd al geweest bedenk ik me net..
|
Ben ik het groot deel mee eens, Tijs

Je laat ons achter met een stel beheerders, waarvan 1 een grote leugenaar is, en de ander alleen maar mensen neemt uit zijn straatje (oh jee, dit mag ik niet zeggen

). Maar kunnen zij daar wat aan doen? Hoegenaamd niet eigenlijk, zij zijn nu eenmaal zo, maar jíj hebt ze aangesteld. Bovendien heb je iemand in de crew zitten die denkt het forum in haar eentje te moeten runnen. Is ze 3 dagen weg, steken topics van hoe heerlijk het zonder haar is de kop op, en ik heb nog niemand horen klagen dat een topicje open had moeten blijven.
We kunnen het jóu aanrekenen dat we niemand in staff hebben zitten met een eigen mening. Dat BW die mensen niet aanneemt dat kon je weten. Hij zal er alles aan doen om een crew-apparaat te behouden waar niemand inzit die hem tegenspreekt. Misschien ook jou fout? En nu lever je aan één stuk door kritiek op ze, terwijl je die had kunnen zien aankomen..