Onderwerp: Onze hond
Enkele bericht bekijken
Oud 11 June 2003, 14:54   #31
FunFair
.

Standaard

Het schijnt dat oudere honden niet goed tegen verdovingsmiddelen kunnen, dat ze daar ook vaak van overleiden.. maarjah dat is wel op een stille manier..

jammer dat de hond is overleden in bijzijn van onbekenden, lijkt me totaal niet prettig op zo'n manier.. dan liever alleen

verder moeten de mensen die zitten te zeiken dat Ko niet zo moet aanstellen of dat lieve colafles zit aan te stellen niet zo dom reageren blijkbaar weten jullie zelf niet hoe het is om een hond te verliezen waar je mee op gegroeit bent.. het dier heeft wel 11 jaar van z'n leven uit gemaakt met voor en tegenspoed en dat is niet niks. Ko was dus 9 toen jessie er was en dan vindt je de aandacht van een dier echt wel prettig, vooral als je thuis komt van een dag school en vermoeid bent, weet zo'n dier je op te vrolijken door alleen maar even vrolijk op je af te rennen met een stok of whatever.. ze laten zien dat ze blij zijn dat je thuis bent, waardoor jij ook blij wordt.
en om zoiets te verliezen is heel erg.. ik ben ook opgegroeit met een hond en het is echt een gemis hoor als je even een tijdje die hond niet meer hebt. het huis wordt heel stil, je kunt nergens meer mee praten als er niemand in huis is en je kunt niet meer leuk spelen met je kameraat.
een hond is je vriend voor je leven als je er mee op groeit en die wil je nooit verliezen, vooral niet zo'n lieve hond als jessie......

persoonlijk kreeg ik er een dikke brok van in m'n keel toen ik dit las en nu ik het weer lees zit die er weer het is gewoon maf omdat ik een paar dagen geleden die hond nog heb geaait en geknuffeld om deze gerust te stellen omdat die pijn had met z'n heup.. en dan is die gewoon weg in 1 klap.

Hopelijk laten jullie een mooie plant of mooie bloemen groeien op z'n graf, want dat verdient ze wel