Onderwerp: De na-competitie!!
Enkele bericht bekijken
Oud 11 June 2003, 17:46   #23
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Bedankt voor de link...

Hoewel een zesde plek vrij hoog voor een eerste divisie ploeg.
Moeten er zeker wel kanttekeningen worden bij geplaats.

Ik vind gem. 72 aanhoudingen per jaar niet zo gek veel (2 personen per wedstrijd). Zeker als je ziet waar je tegenwoordig al voor wordt opgepakt bij een voetbalwedstrijd (tot voorkort zelfs voor wildplassen.

En Den Haag (3e stad van het land) is natuurlijk ook een grote stad, wat ook meespeelt. Dan trek je toch ander publiek (en meer).

Ik vind deze cijfers zeker niet verontrustend, en ik denk dat het juist eerder een bewijs is dat ze in Den Haag ook al een altijd jaar op de goede weg zijn.
Had je hoger ingeschat, Theo

Ado Den Haag trok de laatste jaren dan ook nauwelijks toeschouwers. Maar zodra ze in de Eredivisie spelen vrees ik voor het ergste. ADO was altijd al een rellenclub in de eredivisie, waarom zou dat nu anders zijn?
Overigens weet ik niet hoe breed je je hebt laten informeren omtrent de wedstrijd VVV-ADO Den Haag, ik las in het Limburgs Dagblad én het Belang van Limburg (over het algemeen uitstekend geïnformeerde kranten!) anders zat informatie die de beslissing van de burgemeester van Venlo voor één keer rechtvaardigde.

Overigens ben ik niet ontevreden hoor, over het feit dat ADO terug is. Lijkt me best een avontuurlijk reisje naar Den Haag, ben nog nooit naar het Zuiderpark kunnen gaan, en hoe meer stadions ik gezien heb, hoe beter. Helaas heb ik het Veronica-stadion al eens gezien, maar alleen al de weekend-trip die we ervan maken is al de moeite waard. Verder mag Go Ahead ook best terugkomen, kan ik ook daar nog eens heen
  Met citaat antwoorden