Onderwerp: Zij wil...
Enkele bericht bekijken
Oud 12 June 2003, 14:27   #1
Fabolous
Guest

Standaard Zij wil...

ik vind dus een meisje leuk die ik paar maanden geleden heb leren kennen op msn, we hebben veel gesmst en af en toe gebeld...ik heb r sindskort een paar keer vluchtig gezien...nu kwam ze afgelopen vrijdag langs bij me op mn werk...ik heb r die avond duidelijk gemaakt met bellen en sms dat ik het leuk vond dat ze langs kwam blablabla.....sindsdien is ze wat afstandelijker geworden....en dat heeft ze gister uitgelegt waarom, het blijkt dus dat ze me liever me in het echt wilt leren kennen,...maar afspreken wil ze niet echt want ze wil geen verkeerde ideeen opwekken ....helaas gaat ze ook redelijk tot zeer nooit uit dus ik kan r ook niet spontaan ergens tegenkomen...
nu denk k dat ze wel een redelijke vermoeden heeft dat ik r wel leuk vind. alleen vraag ik me af of het nou nog iets kan worden als we elkaar wat beter kennen dan..want ik heb een gevoel dat dit een subtiele manier was om te zeggen dat ze mij niet zo leuk vind maar wel vrienden wil zijn....maar ik vind r nog steeds leuk en als ik lees in de andere topics dat je r moet vergeten enzo blablabla, maar dat wil ik juist niet,...iemand tips om hiermee omtegaan en wat ik aan dit heb? of moet ik mn verlieftheid onderdrukken en gewoon een vriend zijn, of.....????
  Met citaat antwoorden