Onderwerp: De na-competitie!!
Enkele bericht bekijken
Oud 12 June 2003, 16:28   #32
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Dat laatste ben ik het geheel mee eens

Hoewel we moeten uitkijken het vroeger allemaal veel erger te gaan noemen. Ik kan me herinneren toen ik mijn supporterscarriere begon dat we na de wedstrijd om het stadion heenliepen richting kantine, en gewoon de tegenstander tegenkwamen. Het was in die tijd dat vrijwel iedereen Kaalheide, dat toch geen veilig stadion was, met een nederlaag verliet. Zo liepen we ooit midden tussen de oostblokkers van Olympija Ljubljana, haha, dat was mooi om te zien.
Het zal inderdaad per club verschillen.
Maar het oude diekman, de oude Kuip, het Olympisch stadion, de meer waren toch vaak het toneel van knokpartijen waar dat tegenwoordig in het Arke Stadion en de Arena nauwelijks/minder het geval is.

Citaat:

Maar een kampioenswedstrijd blijft toch was anders. Of erger nog, stel dat Roda het feestje van Feyenoord verstiert had? Wat was er dan gebeurt? Dat noem ik toch geen beetje leuke spanning, Theo Overigens is dat ook de enige keer geweest dat een burgemeester bij ons een wedstrijd heeft verboden, dus laten we het niet overdrijven. Bij Ajax ging het trouwens vorig jaar ook gewoon goed in Nijmegen..
Dat is dus ook waar, zolang alles er goed uitziet zal er niet veel gebeuren. Maar als er 4000 man in je stadion zit, en ze verliezen die wedstrijd, dan is er inderdaad een grote kans dat de hele boel kort en klein wordt geslagen.
Bij Roda hoor je inderdaad weinig gezeur over het ontvangen van uitsupporter ed, maar er zijn steden en clubs bij we je echt afvraagt wat voor beleid zij er op na houden.

Citaat:

Best jammer trouwens he theo, dat je naar de jaren 80 terugmoet om wat kampioenschappen op te zoeken
Kijk Bart en dat maakt Feyenoord nou juist zo'n mooie club!
Want overwinningen zijn het allermooist als je ook weet wat (echt) verliezen is.

PS: we hebben eindelijk weer eens een ouderwetse discussie op het forum