Onderwerp: F&P idee
Enkele bericht bekijken
Oud 12 June 2003, 20:56   #39
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Druk met avatars en sigs aanpassen.. Beetje flauw hoor.. En beetje zielig als je serieus meent dat dat je hoofdtaak is...

En bellen naar Spill? Nee, ik vraag gewoon of die policy hier geplaatst kan worden.. Of is er echt zo weinig structuur dat die niet op papier is gesteld??

Die vergelijking met V&D snijdt ook geen hout, maar dat heef Tank zojuist al zeer kundig uitgelegd

Persoonlijk hoeft een dergelijk topic van mij niet, aangezien het in mijn ogen uitstekend in F&P past.

En dan vraag ik me als laatste af waarom mensen die een eigen mening hebben over de gang van zaken hier gelijk als onruststokers worden bestempeld? Beetje jammer is dat...
Het forum hoeft van mij ook niet per se, want het zal ongetwijfeld toch op een slappe kopie van het B&H forum van Fok! uitdraaien.
Maar ik vind het wel weer jammer als je dan ziet hoe ze er mee omgaan hier. Als er vraag naar is kan je zoiets toch in overweging nemen, en luisteren naar argumenten (desnoods weerleggen van argumenten). Maar nu komen er complete 'kul' verhalen, en wijzen ze het op voorhand meteen af.

Laatst aangepast door theo tank : 12 June 2003 om 22:12
theo tank is offline   Met citaat antwoorden