Onderwerp: De na-competitie!!
Enkele bericht bekijken
Oud 12 June 2003, 22:12   #34
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank

Het zal inderdaad per club verschillen.
Maar het oude diekman, de oude Kuip, het Olympisch stadion, de meer waren toch vaak het toneel van knokpartijen waar dat tegenwoordig in het Arke Stadion en de Arena nauwelijks/minder het geval is.

Dat is dus ook waar, zolang alles er goed uitziet zal er niet veel gebeuren. Maar als er 4000 man in je stadion zit, en ze verliezen die wedstrijd, dan is er inderdaad een grote kans dat de hele boel kort en klein wordt geslagen.
Bij Roda hoor je inderdaad weinig gezeur over het ontvangen van uitsupporter ed, maar er zijn steden en clubs bij we je echt afvraagt wat voor beleid zij er op na houden.

Kijk Bart en dat maakt Feyenoord nou juist zo'n mooie club!
Want overwinningen zijn het allermooist als je ook weet wat (echt) verliezen is.

PS: we hebben eindelijk weer eens een ouderwetse discussie op het forum
Jah, en dat verpest je dan weer door het met me eens te zijn Maargoed, ADO speelt trouwens nog altijd in het Zuiderpark, ben benieuwd hoe up-to-date het veiligheidsapparaat daar is.. Het zal mij er niet van weerhouden de wedstrijd te bezoeken, al zullen we met onze Duitsland-sympathie ongetwijfeld niet bijzonder welkom zijn, maarjah.. Als ik me cluppie nie eens meer kan bezoeken zonder op me gezicht geslagen te worden, dan houdt t op Hoeft t voor mij ook nie meer..

FC Volendam vind ik een uitstekende zaak. Dat wordt weer ouderwets een lang weekend Volendam, hehe, hotelletje boeken, zaterdag uit in het vissersdorpie HEERLIJK Kan me nauwelijks iemand voorstellen die daar nie blij mee is
  Met citaat antwoorden