Onderwerp: De na-competitie!!
Enkele bericht bekijken
Oud 12 June 2003, 22:20   #35
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Jah, en dat verpest je dan weer door het met me eens te zijn Maargoed, ADO speelt trouwens nog altijd in het Zuiderpark, ben benieuwd hoe up-to-date het veiligheidsapparaat daar is.. Het zal mij er niet van weerhouden de wedstrijd te bezoeken, al zullen we met onze Duitsland-sympathie ongetwijfeld niet bijzonder welkom zijn, maarjah.. Als ik me cluppie nie eens meer kan bezoeken zonder op me gezicht geslagen te worden, dan houdt t op Hoeft t voor mij ook nie meer..

FC Volendam vind ik een uitstekende zaak. Dat wordt weer ouderwets een lang weekend Volendam, hehe, hotelletje boeken, zaterdag uit in het vissersdorpie HEERLIJK Kan me nauwelijks iemand voorstellen die daar nie blij mee is
Jij moest weer zo nodig over dat brave Roda en Kerkrade beginnen waar niks op aan te merken was

Het grootste probleem met ADO zal inderdaad bij thuis wedstrijden ontstaan. De ligging en de staat van het stadion zijn ouderwets, en voldoen niet aan de veiligheidseisen die tegenwoordig gesteld worden.
Maar PSV was dit jaar ook op bezoek met 800 man, en daar is ook niet veel voorgevallen (wat ik gehoord/gelezen heb).
Overigens is het nieuwe stadion over een seizoen klaar (volgens de planning). Aan de ene kant wel jammer, nu komt er weer zo'n standaard modern stadion, ik vind een oud vervallen stadion toch altijd wel wat hebben.

Tjah dat jullie niet welkom zijn door jullie Duitse sympathiën, daar geef ik die Hagenezen volkomen gelijk in