mensen slaan dus weer heel bijdehand het stukje over dat ik het dus wel een leuk idee vind en er persoonlijk dus helemaal niet tegen ben of zo. Dit willen mensen weer niet horen want ja dan kun je koelkast niet afschilderen als door en door slecht.
De regels die we nu hebben moeten stellen zijn al niet goed bij te houden er blijven mensen die op randjes gaan zitten of net wel net niet regels overtreden of net zo lang gaan zitten vissen tot ze een iets vinden waarvan iedereen snapt dat het not done is maar het staat niet expliciet in de regels vermeld om hier dan grof misbruik van te maken en bij een maatregel hierop lekker te kunnen rellen op feedback en persoonlijk tegen mensen van de crew.
Laat staan dat mensen er dan zin in hebben om een forum te gaan openen wat nog meer en nog strakkere regels en controlle en beleid nodig heeft te gaan openen.
Een stuk papier, nee ik heb wel eens vragen gesteld aan de mail en ik weet dat andere crew leden wel eens telefonisch contact hebben gehad met de echte mensen van spil. ik heb niet een map op me kamer waarop staat policy bible van ll.com en die kan ik dus niet inscannen voor je en op het forum posten. Zodat je als een notaris daar gaten en fouten in kan gaan opspeuren of zo? Ik snap ook niet wat je daar nou mee wil. Als je echt zo benieuwd bent wat let je om ze een mail te zenden?
Ik denk dat de crew best eens iets nieuws wil proberen en dat er heel veel mogelijk is zodra alles een beetje op rolletjes loopt. Momenteel is het vaak een drama omdat mensen zwaar gefrustreerd worden door afzeik acties, mensen die met buldozers proberen elk stukje beleid omver te rossen en gedrag tegen over crew leden waar de honde het brood niet van lusten. Ik bedoel het maakt niet uit wat sommige mensen doen van de crew wat ze ook doen het is niet goed en moet worden afgezeken.
Ik snap nu niet zo goed wat mensen nu nog willen bereiken. Mensen willen een appart foto forum waar je wel naakt mag posten. Wel het antwoord is dat dat er voorlopig niet inzit.