Waarom zouden we in moeten gaan op het feit dat jij het persoonlijk wel ziet zitten? Fijn is dat, maar de discussie heeft zich ondertussen al verplaatst...
Ik heb mijn persoonlijke mening er over ook gegeven.. Jij je mening, ik mijn mening. Ik zie het niet zitten, het komt er ook niet, dus waarom zou ik gaan zeiken dat jij zo'n forum om persoonlijke redenen wel ziet zitten?!
En het spijt me dat ik het moet zeggen, maar zoveel werk is het toch niet om hier FB te zijn? Het is absoluut geen druk forum en volgens mij ben je er nauwelijks tijd mee kwijt. Verder is dit natuurlijk geen argument, aangezien je zo een of twee FB'en kunt aanstellen om nieuwe fora te beheren.
Het feit dat er een aantal users de discussie aangaan is in feite alleen relevant voor jou en BW, de beheerders.
En verder hoef je geen 'bijbel' in je kamer te hebben staan aan policy van spill, maar ik mag hopen dat er minstens toch wel een document is (op de computer natuurlijk

) waarin het beleid van spill geschreven staat.
Het gaat mij, en enkele anderen hier, echt niet over dat forum... Maar wij willen zo onderhand wel eens die policy zien op grond waarvan jullie oordelen. Die regeltjes, allemaal leuk en aardig, maar dat stelt natuurlijk niets voor.
Spill is hier idd de baas over, nou laat dan zien wat zij voor beleidsregels stellen.
Jij hebt toch een jaar recht gedaan? Dan zou je toch moeten weten dat bij de terugtred van de overheid (spill in deze vergelijking) beleidsregels worden opgesteld. En aan de hand van die beleidsregels kan de lagere overheid zelfstandig het beleid invullen.
Jullie moeten het doen aan de hand van wat vage telefoongesprekken en mailtjes?
Lekkere organisatie dan...
Als Youssef als beheerder van het eerst uur die policy al niet eens kende, zou een FB+ en een FB/beheerder die later kwamen ze wel kennen?
Onwaarschijnlijk in mijn ogen. Of Youssef zit het vuurtje op te stoken door de waarheid te verdraaien.