Onderwerp: sport
Enkele bericht bekijken
Oud 15 June 2003, 22:00   #3
Jolie
Guest

Standaard

Momenteel ben ik fanatiek tennister...ik tennis elke Woensdagmiddag en vaak ook op Zondag met een vriend van me. Ik vind het nog altijd een super sport!
Ongeveer 8 jaar geleden () ben ik ermee begonnen, en ik heb ongeveer 3 jaar gespeelt...toen had ik het wel weer bekeken tot ongeveer mijn 13e, toen heb ik weer een jaar getennist en nu...zo op mijn 16e komt de drang dan toch weer en ik voel me er helemaal in thuis

Hiervoor heb ik vanalles gedaan; het begon allemaal bij paardrijden...dat heb ik iets van 6 jaar gedaan. Heb ook nog op fitness gezeten, maar dat bleek helemaal niks voor mij te zijn. Afgelopen winter heb ik vooral veel gesquasht en dat vind ik ook nog steeds heel erg leuk, maar echt een leuke sport in de zomer is het niet.

Ik bne tevreden met het aantal uren dat ik sport, het komt ongeveer aan op 3 uur tennis in de week, en dat lijkt me ruim voldoende.

Ik heb niet echt een sport waar ik echt nog graag een keer bij zou willen...ik heb liever dat ik eens heel goed word in een bepaalde sport! Want echt goed ben ik nooit, in wat voor een sport dan ook.

Zo, dit was mijn sport-levensverhaal
  Met citaat antwoorden