Onderwerp: sport
Enkele bericht bekijken
Oud 15 June 2003, 22:15   #4
L_angeldc
Guest

Standaard Re: sport

Citaat:
Originally posted by biffyclyro
sorry dak zoveel topics open maar moet toch wat

welke sporten doe je?
waarom doe je daar aan en heb je het er ook naar je zin?
wat heb je vroeger gedaan?
wat zou je ooit nog wel eens willen doen?
ben je tevreden, of vind je dat je eigenlijk meer zou "moeten" sporten?
nou op het moment tae kwon do.. of eigenlijk een variatie van hapkido en tae kwon do samen. en dat doe ik zo'n 3 uur per week. waarom ik dat doe? tsja.. weet ik eigenlijk niet, het leek me wel leuk en het is ook kei gezellig, ik ken die mensen al zo'n 2 jaar ongeveer. altijd lol in de training en daarna nog ff buurten
ik doe ook nog dansen, stijldansen dan, maar of het echteen sport is.. je wordt er in ieder geval wel moe van. 5 latin dansen achter elkaar dansen
ik heb vroeger op tennis gezeten, judo tot de bruine slip ofzo.. weetik niet meer precies, zwemles umm wat nog meer, heb nog op turnen gezeten voor een paar jaar toen ik klein was, volgens mij nog wel wat verschillende dingen maar daar kom ik zo gauw niet op.
en ik wil eigenlijk van die 'extreme' sports gaan doen, snowboarden ofzo. lijkt me echt leuk!
ik fiets ongeveer 15 km per dag naar school heen en terug dus dat doe ik wel genoeg vind ik. maar ik wil wel aan mijn conditie werken en een beetje platter buikje krijgen voordat ik op vakantie ga, dus zodra ik ff tijd heb ga ik skaten of iets anders actief
ben in ieder geval niet lui
  Met citaat antwoorden