Citaat:
Originally posted by biffyclyro
-ik fiets wel elke dag 9 km heen en 9 km terug voor school, en doe eigenlijk alles op de fiets (tenzij daar waar ik heen moet ver weg is).
-in de zomer als het mooi weer is ga ik vaak een eind skaten, soms met mn broer of een vriendin, maar vaak ook alleen.
ik heb 5 jaar op klassiek ballet gezeten, wel heel cool en ik was echt goed.
Eigenlijk zou ik graag weer op klassiek ballet, maar ik vond het altijd zo leuk om oefeningen te doen en resultaat te zien; optreden vond ik eerlijk gezegd minder leuk.
ik vind ook wel dat ik genoeg doe
|
Ja jouw verhaal klopt een beetje met mijne

ik fiets ongelofelijk veel, naar school niet meer helaas

(naja helaas, het was mijn tijd om te gaan, maar ik mis de exersize wel

) maar ik ga overal per fiets heen.
Ik werk en sta dan de hele dag, dat is ook best zwaar.
Skaten is idd heerlijk

maar helaas deed ik dat altijd met mijn (ex)vriendje, mn vriendin en haar vriend, en je voelt em al aankomen...

nu dus niet meer.. hij had ook altijd skates voor mij dus ik kan niet meer skaten
ik heb heel lang aan algemene dansvorming, 1 jaar klassiek en 3 jaar jazzballet gedaan. Dat was supertof

alleen mn lerares was wat minder enthousiast, toen ik et daarna nog een keer wilde proberen bij dr zei ze tegen me dat ik te weinig inzet toonde en er dus weer afging

hmm leuk daar verdien je geld mee als instructrice, pff....
Ik sport nu verder helemaal niet. Wil graag buikspieroefeningen gaan doen maar kan me er gewoon niet toe zetten

iemand nog tips?
[edit] vergeten

ik ging ieder jaar met mijn ouders op wintersport, dat was altijd ontzettend leuk, ik ski graag maar et werd te duur

deej et wel fanatiek