Citaat:
Originally posted by The6thgate
ey jij was toch ook naar Qlimax geweest he? wat vond je nou beter, dat of defqon? moet me een beetje orienteren voor volgend jaar
|
Ehmmm tja.. wat was leuker... ehhh... ik weet het eerlijk gezegd niet. Qlimax is gewoon bruut. Het was binnen... topfeestje... maar Qlimax Zoetermeer (21 september 2002 dacht ik) vond ik leuker (door verschillende redenen

)
DefQon was óók relaxed... wel relaxter als Qlimax.. maar dit komt omdat er een mega line up was, en omdat het buiten was. Er is niet zo heel vaak een buiten feest (Dance valley 1x int jaar, Impulz outdoor 2 of 3x, Mysteryland, en decibell outdoor dan).
Dus omdat t mijn 3e buitenfeest was, vond ik t wel relaxter dan binnen. gewoon heerlijk weer gister, en misschien ook omdat ik met een relaxte groep was van 30 man die ik allemaal ken...
Maar Qlimax is gewoon dé hardstyle party die er is... in september is er ook weer 1.
Defqon was dit jaar voor het eerst. Goed bevallen.. maar ze zijn allebei goed aan te raden
Oja Decibel outdoor... ehmmm ik weet t niet... ik dénk van niet... IVM knaken.. heb geen euro meer, en wil echt weg op vakantie.. dus dat gaat voor.. maar wie weet