Enkele bericht bekijken
Oud 16 June 2003, 20:43   #17
Stapper
Guest

Standaard

ik kijk het uit princiepe gewoon nooit, het is alleen maar, naar mijn smaak, slechte muziek en het is alleen bedoeld voor de commercie
ze proberen door die stomme bel en sms dingen geld af te trogelen van jongere die al zo weinig geld hebben en vaak krijgen ze ook nog eens het bel te goed van hun ouders zodat die eigenlijk voor de kosten op moeten draaien en dat merken de ouders zelf niet echt, pas als het te laat is

ook kan je als echte muziek liefhebber niet meer naar die zenders kijken want het is allemaal slechte muziek die snel in elkaar gezet is met het doel om er geld aan te verdienen, bijna alle nummers die daarop gedraaid worden zijn met de computer in elkaar gezet

het enige wat nog een klein beetje de moeite waard is, is de rock avond van the box die op woensdag avond uit gezonden word, maar dat is dan tegen betaling om je eigen nummers te horen

dat het kinder televisie word, ben ik niet echt helemaal met je eens, meer puber en breezer(sletjes) televisie, die hebben het geld en zijn het makkelijkst te beinvloeden door maar een leuke beat en iets wat herkenbaar is in de muziek te gooien zodat ze het vanzelf leuk gaan vinden en daardoor de single kopen
  Met citaat antwoorden