Ok komt ie

:
Ik doe aan schoonspringen... k train 6x in de week 3 uur per dag. T meeste daarvan zijn echte water/plank trainingen zeg maar, maar dr zitten ook kracht en conditietrainingen tussen. (soms een weekje vrij natuurlijk of een rustige periode waar we dan bijv. 3x in de week trainen ipv 6x)
Is dus wel n belangrijk onderdeel van mijn leven. Tis soms mentaal heel zwaar en t kost veel tijd, maar we trainen met een supergezellig team en het telkens nieuwe, moeilijke, risicovolle sprongen leren maakt het gewoon super. Het blijft steeds een uitdaging, steeds je grenzen verleggen.
Ik doe dit nu ongeveer 5 jaar, waarvan nu 2,5 jaar op hoog niveau zeg maar... Daarvoor heb ik jarenlang heel veel geturnd.
Tussendoor ook nog een jaar of 4 paardgereden, laatste jaar veel springwedstrijden gedaan, vonk ook echt heel leuk maar kon het niet meer combineren met schoonspringen.
Ohja en af en toe vink t wel leuk om te tennissen en te squashen, maar heb dr niet echt veel tijd voor.
Als ik nog energie over heb wil k nog wel es gaan hardlopen of skaten maar meestal benk daar toch te lui voor, maja k sport wel genoeg lijkt me

...