Onderwerp: heyz iedereen
Enkele bericht bekijken
Oud 18 June 2003, 12:34   #2
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard Re: heyz iedereen

Citaat:
Originally posted by gizzie_girl
ik heb op 30 april een hele leuke jongen ontmoet sinds die tijd gaan we met elkaar geen relatie maar zoenen enzo meer niet
maar ik wil graag een relatie met hem maar hij denkt dat het niks wordt omdat hij is 23 en ik ben 14 en hij is een dikke meiden gek en hij verneukt me waar ik zelf met bij sta hij heeft me een keer laten zitten voor een andere meid ik weet niet meer wat ik moet doen ik ben echt zo verliefd op hem elke keer als ik hem zie krijg ik al de kriebels in me buik en ik heb ook echt gevoelens voor hem gekregen maar het is een player en een gebruiker en hij houdt meisjes aan het lijntje iedereen zegt tegen m,e zet hem aan de kant hij wil alleen maar met je naar bed en meer niet maar ik ben echt zo gek op hem zulke dingen ik wil het niet eens geloven ik weet niet meer wat ik moet doen nu heeft hij ook tegen me gezegd dat alles wat er is gebeurd dat het voor herhaling vatbaar is maar een relatie zit er niet in tussen ons ik vind dat het ook wel voor herhaling vatbaar is maar i kwil meer met hem dan alleen maar zoenen en dat soort dingen maar hij wil dat alleen maar maar ik wil meer en ik laat me niet gebruiken alleen maar voor de sex enzo wie kan me helpen ik heb echt hele goeie tips nodig ?? PLEASE

hele dikke
knuffel + kisses
DiAnA
Vergeet em meisje... Hoe hard het ook mag klinken. Ten eerste is het al een vrij groot leeftijdsverschil. De kans dat iemand van 23 het gaat menen met een 14jarige is zowiso klein, maar als jij zelf al zegt dat hij een player is, en alle meisjes aan het lijntje houd, kan je het beter vergeten. Verliefdheid is mooi, als men er geen misbruik van maakt. Die jongen weet dat jij verliefd op hem bent, en wil ook zoenen enzo met jou, maar het feit dat hij geen relatie met jou wil, én jou aan het lijntje houd, zegt genoeg... Je bent nog maar 14j, profiteer nog wat van het leven... En zoek misschien een vriendje dat het serieus meent... Als je die jongen nu niet uit je hoofd gaat zetten, en hem met je gevoelens laat spelen, ga je achteraf hard gekwetst zijn vrees ik... Denk er eens over na zou'k zeggen

*knuffel*
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden