Citaat:
Originally posted by inVision
Ik zou samen met je broertje die gozers ff onderhanden nemen, maarja in ben man en over het algemeen toch wel net ff wat sterker dan het vrouwelijke geslacht...
mischien dat jij hem kan overtuigen dat hij (jullie) het we tegen jullie ouders moet vertellen, omdat die dan via school en / of politie stappen kunnen ondernemen, maar ik zou het er zeker niet bij laten zitten! Zoeits draagt hij anders ze hele leven mee... en das geen pretje, hij moet van zich af bijten, en ik snap best dat vechten geen zin heeft en moet je sowiesow altijd vermijden maar bedrijging etc etc is geen kattepis!
|
kdenk dat ut voor mandy wat moeilijker gaat
enne youssef. kijk dit is room waar meeste mensen komen waar je de meeste reacties kan krijgen en bij dit is dat gwoon ff nodig.
want anders krijg je toch dezelfde mensen die reageren die meestal toch soort van hetzelfde zeggen.
denk dat het toch beter is als jij zelf naar de politie gaat met het verhaal. want dan krijgt meestal je broertje gelijk bewaking van politie (24 uur lang 7 dagen per week) en kunnen ze bijna niks maken.
je broertje wordt dan verhoord en ook de jongen uit zn school.
zn vrienden mja ligt eraan of die jongen verteld wie het zijn of dat ut opgespoord moet worden.
dat is standaard procedure in dit soort gevallen (las ik in boekje van politie een keertje)
hoop dat de ellende snel tot een eind komt meisie als je hulp nodig heb moet je maar ff pmme ofzo