Onderwerp: Wimbledon 2003
Enkele bericht bekijken
Oud 23 June 2003, 16:43   #11
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Schalken verwacht ik ook heel veel van... Twee keer op rij Rosmalen gewonnen. Verder echt goede resultaten op gras, moet kunnen dus.

Verkerk zou misschien voor een klein stuntje kunnen zorgen. Als hij de afgelopen tijd genoeg op gras heeft geoefend moet het kunnen. Hij heeft een goede service, dus dat biedt perspectieven. Maarja, Rosmalen eerste ronde er uit, dat was voorlopig zijn enige graspartij in zijn carriere. Wie weet..

Sluiter heeft met Kafelnikov natuurlijk een mooie naam getroffen, maar hem acht ik ook niet kansloos tegen Kafelnikov. Maar veel meer zie ik niet in het bereik voor deze speler, hoewel hij wel het beste voor de dag komt op gras.

Van Lottum heeft met Kuerten geen gras-liefhebber getroffen, maar Kuerten blijft natuurlijk een topspeler. Wel mooi voor van Lottum, die in het verleden vrij behoorlijke resultaten heeft neergezet op wimbledon, dat hij op centrecourt mag aantreden. Misschien maakt dat wat extra krachten bij hem los. Maar toch zou ik mijn centen op Kafelnikov zetten Deze partij is trouwens net begonnen en Kafelnikov staat 1-0 voor.

Verder is Hewitt al uit het toernooi. Dit biedt perspectieven... Als Schalken boven zichzelf uitstijgt zie ik in hem toch een kanshebber om Krajicek op te volgen.. Of ben ik nou te positief?