Enkele bericht bekijken
Oud 28 June 2003, 16:59   #63
BaRBie
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny

vindik zo ongelooflijk zielig,jullie neuken er echt wel een eind op los hé?6 of 8 mensen op die leeftijd?vindik gewoon erg...
ben ik nu de enige die dat zo speciaal vind dattik niet op iedereen kruip? 2nd,ok,vindik nu ook nix speciaals aan,maar 3th?ik ben nog altijd samen met de gast van mn eerste keer,en kan me eerlijk gezegd gewoon niet inbeelden (en wil het me ook niet inbeelden) dat ik sex zou hebben met iemand anders

owja:
2nd: 5
3th: 1
Jouw goed recht om er zo over te denken, en wat jij met je lichaam doet meot je ook helemaal zelf weten. Maar alsnog blijft 6 tot 8 mensen niet al te veel. en overigens komt er voor de meeste mensen wel een periode waarinz e denken: ach ik ben jong en waarom niet?
Niet voor iedereen is dit zo, maar het is maar net welke gedachten je hebt bij seks.
Ik persoonlijk vind het makkelijker om een one night stand te hebben, terwijl ik er met een vaste vriend maanden over doe vordat ik seks met hem heb.
Overigens mijn persoonlijke mening is weer dat dat 2nd bij jullie persoonlijker is dan een nachtje seks en dat zou ik dus weer minder snel doen. De enige mensen die dat ooit hebben mogen doen waren mijn vaste vriendjes.
  Met citaat antwoorden