1 July 2003, 16:45
|
|
Nerd
|
Citaat:
Originally posted by hollywood
Als je al zo lang een relatie hebt, is het soms ook heel moeilijk om het uit te maken, al helemaal als ze het idee heeft dat ze daarna eenzaam kan zijn. Als je al zo lang gewent bent om iemand te hebben, is uitmaken best lastig.
Ik ben ook helemaal verliefd op een jongen die een vriendin heeft, hij is ook verliefd op mij, wil wat met mij, maar ik heb gezegt dat het niet werkt als hij ook nog dat andere meisje heeft. Toen hij vroeg of hij het uit moest maken, heb ik gezegt dat het zijn leven is en dat hij dat zelf moet beslissen, maar dat ik wel denk dat dat ook het beste is, aangezien hij duidelijk niet genoeg aan haar alleen heeft. Ik heb nooit echt gestookt tussen die twee, weet dat dat alleen maar ave recht (of hoe je dat ook zegt/schrijft) zou werken. Maar toe ik eenmaal wist dat ik hem erg leuk vond, heb ik dat wel laten blijken en heb ik hem wel geprobeert te versieren. Is dat zo erg?
Greetzzz
|
dit is jouw situatie en niet van de topicstarter (zover ik t erop kan uitmaken iig)
|
|