Citaat:
Originally posted by Dimas
teer dood, jij hebt dus gewoon geen respect voor iemand alleen maar omdat die persoon leeft. Dat hij nou anders leeft dan jou, en toevallig met 2/3x zoveel mensen naar bed is geweest, is zijn eigen keuze. Nils kiest ervoor om dat te doen en leeft gewoon z'n eigen leven. En nu heb jij dus geen respect voor hem omdat ie toevallig met wat meer mensen naar bed is geweest dan de gemiddelde forummer? Das toch belachelijk?!! Alsof je een gvd een slet bent als je met 7 mensen naar bed bent geweest. Ik kan me niet voorstellen dat jij van elk van die 7 mensen precies weet hoe dat in elkaar zat. Hoe waag jij het dan om een oordeel over iemand te vellen en te zeggen dat je geen greintje respect voor iemand hebt. Echt te belachelijk voor woorden. En nee, niet veel vinden iemand een slet vanwege 7 mensen sex, dus ga niet praten alsof de helft van het forum achter je staat.
|
nope,lees je goed,voor zo iemand hebbik geen respect. vindik dat ze zichzelf ook niet respecteren...en jammer als je dat zo erg vind,maar ga ik me niet over opwinden...btw,al van in het begin dat ik hier was wordt er over mij geoordeeld zonder dat iemand me kent,dus wrom zou ik me dan wle moeten inhouden?het is i'net,daar word je veroordeeld,pech als je dr niet mee kan leven,ik geef gewoon mn mening..