Citaat:
Originally posted by Queenie
Wrom is dat overdreven ze geeft gewoon haar mening. Ik meen dat in Nederland en Belgie toch wel zoiets als vrijheid van meningsuiting bestaat.Mjah maar t is een beetje triest dat als je 21 bent en je kunt ze niet meer op een hand tellen. Miscchien vind hij one night stands cool, en heeft hij ze vaker gehad. Boeit ook verder nie is zijn leven. Maar dan mag ik ouderwets klinken ik heb pas sex gehad toen ik zkr wist dat diegene van me hield en ik van hem. En jah of slet het goede woord is??? Hij moet et zelf weten hoor. Maar ik vind et ook n beetje mongool. Ik snap die mensen niet die zomaar op de bovenste beste duiken(meestal is de gadachte erachter als ze maar geil is en als het maar tieten heeft )
|
Jij bent al net zo'n achterlijk stom stuk vreten als psychobunny. Zover ik weet, weet jij helemaal NIKS van al die 7 meisjes waarmee Nils naar bed is gegaan. Alsof dat allemaal one-night-stands waren. Je loopt nu net zo dom te beoordelen als dat pyschokonijn hierboven. Hierbij ook de betiteling: kuthoer. Ga gvd is nadenken voordat je mensen op niks beoordeelt