Citaat:
Originally posted by Dimas
oftewel ik mag jou ook een vuile kuthoer noemen zonder goede rede? Want dat lees ik nu in je reply.
|
als dat je mening is,doe wat je niet laten kan,t zal me nix doen ofzo...
Citaat:
jij vind dat ik geen respect heb voor mezelf, dat slaat echt alles hoor. jij loopt hier iedereen uit te schelden als vuile slet en hoer. Dat vind ik nou geen respect hebben.
|
iedereen?ik heb 1 maal gezegd op het forum dat ik het een hoerige foto vond,maar wat ik op msn zeg is mijn zaak,en staat hier los van...
Citaat:
Wrom is dat overdreven ze geeft gewoon haar mening. Ik meen dat in Nederland en Belgie toch wel zoiets als vrijheid van meningsuiting bestaat.Mjah maar t is een beetje triest dat als je 21 bent en je kunt ze niet meer op een hand tellen. Miscchien vind hij one night stands cool, en heeft hij ze vaker gehad. Boeit ook verder nie is zijn leven. Maar dan mag ik ouderwets klinken ik heb pas sex gehad toen ik zkr wist dat diegene van me hield en ik van hem. En jah of slet het goede woord is??? Hij moet et zelf weten hoor. Maar ik vind et ook n beetje mongool. Ik snap die mensen niet die zomaar op de bovenste beste duiken(meestal is de gadachte erachter als ze maar geil is en als het maar tieten heeft
|
jij kan het zoveel mooier uitdrukken dan ik

ik vind sex gewoon iets speciaals,dat je houdt voor de persoon die je graag ziet,zonder van de ene op de andere te kruipen,en groov,je hebt me al genoeg vertelt op msn waardoor ik die mening heb gevormd...
noem me ouderwets,whatever,maar is mn mening...zit ergens mentaliteitsverschil denkik,want in onze 'stad' worden zulke mensen gewoon hoeren genoemd...