Enkele bericht bekijken
Oud 2 July 2003, 22:48   #3554
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Kom kom kom op zeg Slachtoffersrol ?! Tis een lamme smoes dat ik moet werken, en het belachelijk vindt dat jullie zo nodig een zondag moeten Jah joh, lekker makkelijk veel tegen eentje, omdat stef naar een kermis ofzo moet, houd je er maar eentje over, die ook nog eens altijd een andere mening heeft, lekker makkelijk om dan te gaan lopen roepen dat het triest is dat je niet komt. Ik heb nu eenmaal andere dingen te doen, die voorgaan. En als dat nu eens gewoon in eerste instantie geaccepteerd werd, maar neej, iedereen duikt erbovenop dat het triest is dat je werk voorgaat. Ik heb nu eenmaal minimaal 8 uur slaap nodig per nacht. Dat is altijd zo. Als ik met vakantie ga met de bus, kun je er donder op zeggen dat ik de dag erna niks waard ben, omdat ik niet kan slapen, mag dat asjeblieft zo zijn? Of je t nu wil geloven of niet, ik zat vanmiddag te denken of ik misschien zaterdag vrij zou pakken anders, omdat het me toch wel GEZELLIG leek, zelfs al moest ik dan meneer Verzijde zijn zin geven. Maar ik heb er niet eens meer zin in. Veel plezier mensen, voor mij hoeft het ECHT niet meer. Bedankt voor de moeite
  Met citaat antwoorden