Citaat:
Originally posted by bartje518
Lees anders even de sign van Verzijde, hij had m eerst Alsie die nog heeft, mijne was een reactie daarop. Voor de rest heeft nog nooit mij iemand kunnen duidelijk maken waarom het per se in het weekend moest zijn, terwijl ik vanaf t begin had aangegeven ALTIJD te kunnen, behalve het weekend. Datzelfde gold voor Phit. We wilden absoluut niet in het weekend, en al helemaal geen 2 dagen achter elkaar, omdat we al maanden terug hadden afgesproken de 7e naar de MF te gaan. Sorry hoor, maar als er dan uitrolt dat de 6e het per se moet zijn, terwijl dan ook nog eens F1 is, dan zakt mij echt de broek af. Zeker als ik daarna reacties van mensen hier lees wanneer je zegt dat je niet komt
|
zoals ik al zei: deze reacties zijn niet omdat je niet komt, maar om de manier hoe jij hier zelf al een tijdje achtereen reageert.
en wij hebben gewoon de 6e afgesproken, beeeeeetje selfish om dan serieus te vinden dat wij dat niet zouden moeten doen omdat jij naar de MF wilt de 7e en F1 wilt kijken...
kom dan gewoon idd lekker niet maar maak er niet zo'n drama van dat wij wel afspreken.
hijs je broek maar weer op