Enkele bericht bekijken
Oud 3 July 2003, 14:31   #3583
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Nu heb je nog altijd niet gereageert op het volgende:

Dat dhr. Remco veel eerder met ze trieste sign kwam
Dat dhr. Remco alles triest vond:
dat ik werkte zaterdag in de nacht
dat ik dus lang moest slapen
dat ik geen zin had te betalen
dat ik liever door de week afsprak
enzovoorts enzovoorts, alles was triest. Want meneer remco schijnt altijd mensen nodig te hebben om ten koste van hen grappig te zijn. Zelf kan ie geloof ik niet grappig zijn ofzo. Hij zal ongetwijfeld gaan toosten op mijn afwezigheid ofzo, want dat is wel erg geinig natuurlijk!!

Nee, je reageert alleen op míj, wanneer ik op die verwijten van hem reageer. Lees eens goed terug, dan zul je zien dat ik alleen maar bezig was met mezelf te verdedigen. Maar omdat toch zelden iemand het met mij eens is, kiest de hele zooi toch de kant van remco, en gaat lopen roepen dat ik hier kansloos reageer. Wanneer hij in zowat elke post gaat lopen roepen: kom je dan nu wel bartje? Of 'stel je niet aan'. Ja sorry hoor, maar dan verdedig ik me daarop, dat hoef ik me toch niet zomaar te laten zeggen of wel dan? En wanneer hij dan ook nog eens een kansloze signature maakt, ja, dan ga ik hier ook rondbazuinen dat meneer zijn kaartje niet betaald, en ik kan nog wel meer neer gaan planten, maar dat doe ik niet.

Tis dan bijzonder tragisch wanneer je dan nog gaat kijken of je toch niet vrij neemt die zaterdag, dat mensen dan gaan lopen zeuren dat ik me een een slachtoffersrol manouvreer. Welja, die arme remco is inderdaad slachtoffer van alles. Tuurlijk!!
Bart, je hebt 1 ding helemaal verkeerd begrepen aan mijn reacties: het heeft gee nfuck met Remco te maken.... ik vind gewoon dat jij vaak heel overdreven verdedigend reageert als dat nergens voor nodig is, komt een beetje over alsof je nogal veel zelfmedelijden hebt. Verder vink je nog steeds een aardige gozer, maar ik wilde daar gewoon iets van zeggen.
Het heeft dus NIKS met jouw ruzie met Remco te maken, maar als je het leuk vindt als ik ff reageer op jouw genoemde punten zal ik dat es ff voor je doen :

- ik vind remco's sig ook niet echt heel grappig , maar niet storend ofzo omdat het gewoon een geintje is richting jouw eeuwige geblaat over Limburg
- jouw sig vind ik kinderachtig omdat je het gewoon uit zou kunnen praten met remco zonder m op deze manier zwart te maken
- niemand vindt het triest dat jij zaterdagnacht werkt, remco vindt het triest dat je daarom zondag niks wilt doen omdat je dan slaaptekort zou hebben ofzo... ik vind het niet triest, iedereen moet dat zelf weten, maar mij zou het niets boeien.... ga zelf die nacht waarsch ook nog wel uit... overleef ik wel weer
- ik vind t krenterig om moeilij k te doen over reisgeld op zondag, maar das persoonlijk, de een zal wel zuiniger zijn dan de ander ofzo... maar er is al een paar keer aangeboden om alle reiskosten te delen en dat negeer jij gewoon

maar anyway.... er wordt nu echt van ene mug ee nolifant gemaakt
  Met citaat antwoorden