Citaat:
Originally posted by bruggi
Bart, je hebt 1 ding helemaal verkeerd begrepen aan mijn reacties: het heeft gee nfuck met Remco te maken.... ik vind gewoon dat jij vaak heel overdreven verdedigend reageert als dat nergens voor nodig is, komt een beetje over alsof je nogal veel zelfmedelijden hebt. Verder vink je nog steeds een aardige gozer, maar ik wilde daar gewoon iets van zeggen.
Het heeft dus NIKS met jouw ruzie met Remco te maken, maar als je het leuk vindt als ik ff reageer op jouw genoemde punten zal ik dat es ff voor je doen :
- ik vind remco's sig ook niet echt heel grappig , maar niet storend ofzo omdat het gewoon een geintje is richting jouw eeuwige geblaat over Limburg
- jouw sig vind ik kinderachtig omdat je het gewoon uit zou kunnen praten met remco zonder m op deze manier zwart te maken
- niemand vindt het triest dat jij zaterdagnacht werkt, remco vindt het triest dat je daarom zondag niks wilt doen omdat je dan slaaptekort zou hebben ofzo... ik vind het niet triest, iedereen moet dat zelf weten, maar mij zou het niets boeien.... ga zelf die nacht waarsch ook nog wel uit... overleef ik wel weer
- ik vind t krenterig om moeilij k te doen over reisgeld op zondag, maar das persoonlijk, de een zal wel zuiniger zijn dan de ander ofzo... maar er is al een paar keer aangeboden om alle reiskosten te delen en dat negeer jij gewoon
maar anyway.... er wordt nu echt van ene mug ee nolifant gemaakt
|
Ik begrijp je nu beter Anke, maar zo ben ik nu eenmaal. En dat heeft hoe je het ook went of keert met de 'relatie' tussen Remco en mij te maken. Hij lijkt werkelijk totaal nie serieus te nemen wat ie toen geflikt heeft, en zit míj belachelijk te maken, terwijl ie net weer een tijdje normaal scheen te kunnen doen. Als iemand anders zo zou hebben gereageert zou ik me er veel minder druk om maken, dan had ik 1 keer gereageert, maar daarna niet meer. Bij hem ligt dat dus anders. Ook al is het internet, dat met hem had met veel meer van doen dan internet, en dus 'vertrouw' ik hem zogezegt niet meer. Tkan best dat hij tot die 1/100 % behoort waarbij het overmaken fout gaat, maar tis dan wel weer toevallig. En alsie dan hier ook nog eens zo kansloos gaat lopen doen, en zo'n debiele sign gaat nemen (heb je mij de laatste maanden gehoord over limburg, nee toch?

), ja sorry hoor, maar dan draai ik ook door, dan pak ik hem ook terug. En zoals ik al zei, en jij ook best weet, ik kan nog veel meer hier neerpleuren, vond dit wel genoeg zo