Enkele bericht bekijken
Oud 3 July 2003, 16:29   #17
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18

LoL, ik heb vorig jaar een vuilbak over een klasgenootje haar hoofd gepleurd
Ik kende haar toen welgeteld drie dagen *grin*

Ik zit nu echt bij belachelijke kutwijven in de klas.
Drie... zo'n apart hoopje.

Tine die is gewoon zo dom als 't achterste van een varken. Die loopt alles achterna. Juist alsof ze ni zelfstandig kan nadenken.
Kim denkt dat ze speciaal is, beter dan de rest, en dat ze meer kan doen omdat ze cupmaat AAA heeft Haar vriendje is ook van een *hogere* stand zegt ze, want die kijkt niet naar meisjes met dikke borsten
Brenda, het meisje met de vuilnisbak. Die roddelt kei hard, en die denkt dat ze omdat ze oranje haar heeft, meer kan permiteren dan de rest. Ik, Nicky en Evy hebben haar al duidelijk gemaakt het afgelopen schooljaar dat het niet zo is
keej,zal ik ff beginnen

*S.: het meisje van die domme uitspraak. haar beste verweer dit jaar was: as ge ni zwijgt steek ik uw poes in brand
*J: haar beste vriendin,even dom,dubbelt haar jaar al,en is er zo trots op dat ze sex heeft gehad dat gans de school het weet
*K: wordt 20,maar gedraagd zich al 5. weegt minstens 90 maar beweert dat ze 50 weegt
*L: strever van de klas,schrijft zodanig veel dat haar tafel gewoon meebeweegt,ziet dr onschuldig uit maar roddelt zwaar... en ze stinkt dat het niet normaal is...
*J: voelt zich beter dan de rest omdat ze altijd met gasten verkeert die halverwege de twintig zijn,en dat maakt haar zoveel 'volwassener'. heeft 'altijd gelijk'. doet me denken aan bart518
*M: heeft altijd en overal zoveel pijn,maar die zie je 5 minuten erna gewoon rondhuppelen
*E: 18 jaar,woont al samen met haar vriend. is een scheet hoog,maar heeft een mond van hier tot in chiwawa. zaagt zo hard dat ze al een gans jaar alleen zit

mja,dees zijn de ergste zowat dr zijn dr dan nog 10
  Met citaat antwoorden