zou je ook van mijn mixjes houden
en hoe ben ik begonnen?
tjah, Maarten is een hele goede vriend van me en we zaten op een dag in zijn auto en toen zette hij een cd op dus ik meteen "zo en wie mag dit dan wel zijn?" nah dat was hij zelf dus... wist ik veel dat hij draaide... maar hij had zn tafels bij zn broer staat want waar hij woonde hadden ze teveel overlast....
maar toen ging hij ergens anders wonen (waar hij nuwoont) wel zelfde buurt, maar nu met leukere buren... En toen was ik daar en ik zag die draaitafels staan... had wel paar keer al naar hem gekeken en natuurlijk valt je ook veel op als je op een party bent... Maar Maarten was dus boodschappen doen en toen ben ik stiekem achter zijn draaitafels gekropen... En die liefde is niet meer opgehouden. Maarten heeft me toen heel veel geleerd, kleine tips enzo... en toen zei hij keertje van "moet je je eigen spullen niet hebben?" dus ik keek in mijn portomonnee maar daar zat niet erg veel soeps is... maar na tijdje sparen kon ik 1 2e hands technics kopen, 1tje nieuw en die Reloop mixer dan...
naja daar begin je mee... en dan kun je elke dag oefenen. En die discotheek waar Maarten draait had een keer een demo van mij gehoord en vroeg me om te openen op hun maandelijkse hardcorenacht... Dus toen had ik voor de eerste keer voor publiek gedraait... en toen vroegen paar anderen ook of ik keer voor publiek wou draaien... naja daar ben ik dus nu mee bezig... maar buiten hardcore heb ik ff terror gedraait, maar dat is echt super moeilijk... toen helemaal darkcore, dat was wel heel vet... maarjah, wanneer mag je nou als onbekende dj darkcore gaan draaien voor publiek

en nu hardstyle en hardcore...
erg leuk is het
en voor de rest ben ik gewoon een vrouw hoor