Enkele bericht bekijken
Oud 3 July 2003, 19:55   #21
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny

keej,zal ik ff beginnen

TEKST

mja,dees zijn de ergste zowat dr zijn dr dan nog 10
Mijn klas is nog erger

Evi : Weegt 95kg maar beweert er 60 te wegen... Draagt spannende broeken, korte topjes en strings tot onder haar oksels
Evy : Koel meisje, kan ik goed mee overweg. Praat alleen tegen de mensen die ze kan uitstaan. Meer als *hod u bakkes* komt er niet uit
Michiam : 100% Skater, kamt één keer per maand zen haar. Draagt zen broeken onder zen lul en zen boxers tot onder zen armen. Voor de rest superkerel wel..
Joris 1 : Is dit jaar 20j geworden. Denkt dat hij stoer is omdat hij met voetbal in de krant gestaan heeft. Hij denkt ook dat hij mij mag pesten. Hij doet mij altijd na in de klas *grrrrr*
Joris 2 : Supergrappige kerel. Laat kei hard met zen voeten spelen. Kan je alles wijsmaken en is supernaïef
Valerie : Word elke keer razend als iemand iets verkeerd zegt, gaat dan huilen en loopt meestal nog eens weg ook...
Eva : Maakt altijd ruzie met valerie. Als valerie huilend weggelopen is, loopt zij altijd huilend achterna
Niki : Het meisje met de koele uitspraken *Je kust toch niemand op een fuif als je er niet samen mee bent* en *ik wil pas seks als ik met mijn vriendje 3j samen ben*
Hanne : Lief meisje, raar karakter. Kan wel op niemand boos worden. Soms nogal erm... mannelijke uitlatingen... maar verder oke
Suzy : vriendelijk meisje, houd van kleedjes en rokjes, heeft alleen moeite om met benen toe in de klas te zitten Heeft ook alle kleuren van strings, hebben we dit schooljaar gezien...
Lien : Heeft beetje weg van barbie, superblond haar, mooie kleren aan, én elke dag andere schoenen...

Snap je nu waarom wij ipv 5Handel, 5Marginaal genoemd werden?
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden