Onderwerp: Sensation
Enkele bericht bekijken
Oud 6 July 2003, 21:51   #38
JoY_RFJK
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by joeyB

ja marvin black is gewoon commercieler bij de mensen hier omdat hardhouse opeens super commerciel is. dan zijn de wat zachtere stijlen van house opeens niks meer volgens hun

En dan nog zeggen dan denken ze nog dat ze verstand er van hebben
nou, jij hebt ook blijkbaar niet veel verstand Joey...
Want de stijl die op dit moment commercieler word is niet HARDHOUSE. Maar dat is HARDSTYLE.
Hardhouse word steeds minder.

Men wil alleen maar harder. Dit jaar zal de animo in bijv. Dance Valley vast kleiner worden...

hardstyle is een stijl die nu ongeveer 2 jaar flink aan het opkomen is en dat zal wel zo blijven. Hardhouse daarintegen sterft langzamerhand uit.

De meesten feesten van ID-T zijn commercieel. Vooral Sensation en Trance Energy. Al die reclames dit en dat. Zo is ID-T gewoon.

Er zijn lui in me lijst, echte KNEUZEN gewoon die naar Sensation gaan/zijn geweest (white dan).
Dat zijn echt van die mensen die: 1) nooit naar partys gaan 2) niet weten wat een echte party is, en 3) omdat ze het wel tof lijken omdat ze toevallig een commercial ervan hebben gezien of gehoord.

Vind je het gek dat er zoveel blagen daar komen?
Mij niet gezien!
De DJ's zijn trouwens ook best ruk, behalve dana en Luna dan..

geef mij maar feesten van Q-dance.
Feesten als Qlimax, X-Qlusive of Qlubtempo...
Q-dance is niet zo commercieel ingesteld, maar wel populairder dan ID-T. Bij Q-dance is er elke week wel een feest.

Dusja.. Sensation is commerciele rotzooi...
  Met citaat antwoorden