Ik ben het met Fizz eens, ga naar je huisarts en praat erover, of zoek een psycholoog of psychiater. Je zegt dat je steeds fouten maakt en dat het je niet lukt om dat kwijt te raken, het lukt je niet om jezelf te veranderen. Ik denk dat het niet gek is dat het niet lukt omjezelf zo even te veranderen. Dat kost tijd, heel veel tijd en is bijna onmogenlijk om zelf, in je eentje te veranderen. Een Psycholoog kan je juist daarbij helpen.
je kan misschien een lijstje maken, van wat fout is gegaan, waarom het fout is gegaan en hoe je een volgende keer in zo'n sutuatie zou willen handelen. Of een lijstje maken van hoe je zou willen zijn, wat je aan jezelf wil veranderen en dan proberen dat ook uit te voeren. Ik kan je alleen wel vertellen dat je niet te hoge verwachtingen moet hebben. Jezelf veranderen kost heeel veel moeite en je moet telkens opnieuw proberen.
Ik denk dat zelfmoord iniedergeval geen oplossing is. Kijk eens naar je leven, naar je toekomst. Je kan wat worden, wat beteken voor de maatschappij en je kan zelfs, met wat moeite, gelukkig worden.
suc6
|