Citaat:
Originally posted by FiZz
Dat is dus op hun leeftijd onzin.
Normaal gesproken zou je wel gelijk hebben, maar je kent hun niet. Misschien zijn ze behoorlijk 'kinds' nog. Wie weet is het vriendje wel een grote drugs gebruiker etc.
En als dit de jongen is die ik denk dat het is, dan krampt die jongen ook nog eens met serieuse plannen om zichzelf van kant te maken. Dan is er toch iets NIET in orde. die jongen zei zelf overal problemen mee te hebben.
En dat ze hem zins kort niet meer mag zien duid (denk ik) op een recente gebeurtenis met die jongen, of iets wat de ouders teweten zijn gekomen.
Maar zoals ik al zei... ze vertellen ons eigenlijk niks hier... hoe kunnen we dan objectief (voor zover dat mogelijk is) oordelen.
|
Je hebt ergens wel gelijk, maar toch vind ik dat ouders zich niet met vriendjes moeten bemoeien, behalve misschien een duwtje in de goeie richting. Mijn ouders hebben me ook altijd zelf tegen de lamp laten lopen, en dat werkt gewoon veel beter
Maar als ze zo'n goeie band met haar ouders heeft begrijp ik echt niet dat die mensen geen duit in t zakje doen en die jongen van haar het voordeel van de twijfel geven

Ze houdt toch van em? en ze hebben t al een half jaar dus...