Citaat:
Originally posted by HugoBoss
wat gaan we drinken dan? mcflurry?
|
Zou je dat willen?
Trouwens mensen, ik moet ff klagen..
Vanavond en morgenavond komen er twee loge's slapen, een moeder en een dochter...die dochter heeft wel een Gameboy Advance SP mee, dus dat maakt het wel wat minder erg

mja....zij is dus 9 en ik heb dus ook een zusje van 9...hartstikke leuk dus NOT!! En die twee koters moeten ook nog es bij mij op de kamer, omdat die moeder op mijn zusjes kamer moet...!!!!!!!!

Ik hou het nu al niet meer vol, ik moet zelf oppassen met wat ik nu schrijf, want dat kind komt er steeds bij staan!!!

En ze zit steeds dingen te zeggen. Mijn mobiel is geeneens meer veilig. Om de minuut zit ze te zeiken of ze m'n mobiel mag. Dan zeg ik voor de 1000e keer NEE, en dan na 5 minuten begint ze weer te zeiken! En mijn zusje zit ook de hele tijd met een changerijnig porem

En die moeder zit ook maar steeds te bellen met haar vriendin die relax op een hotelkamer zit ergens ver weg in Zaandam

...Ik zit nu al vol met stress...wie helpt me alsjeblieft..en alsjeblieft geen lompe geintjes, want dat kan ik dus nu echt niet hebben...