Citaat:
Originally posted by anoesjuh
ist der ook mee eens dat houden van voor altijd is en als een relatie uit gaat diegene miss verdwijnt uit je leven maar niet uit je hart...
En jah k hou eg wel van RandyJC
|

ik heb heel veel van mn ex gehouden maar het gevoel is nu genegenheid en echt niet meer zo sterk als toen. ik begrijp niet hoe je kan denken dat gevoelens niet veranderen na een tijdje...
Houden van is niet voor altijd, dat wordt bepaald door de dingen die iemand voor en met jou doet, hoe ie jouw gevoelens beroert enzo, dat verdwijnt dus als ie uit je leven is
Maar als ik mijn ex weer zie, weet ik aan de ene kant wel waarom het aan was, en aan de andere kant ook waarom het uitging
Maar ik denk dat het ook wel te maken heeft met de manier waarop het uitgaat, als je nog heel veel van em houdt maar hij kwetst je heel hard, zul je m gaan haten.
Als je nog heel veel van em houdt maar hij niet meer verder wil met jou maar het wel netjes afhandelt zul je sneller altijd van hem blijven houden. Maar als je em dan nooit meer ziet, en daarna ineens weer wel, heb je altijd vastgehouden aan het beeld dat je van em had, en dan valt ie daarna altijd tegen
Ik kan me dus niet voorstellen dat dat 'altijd blijven houden van' echt zo is.
[edit] ik heb et over mijn ex Marcel, dus niet Dimas als iemand dat denkt