Onderwerp: Toekomstdromen
Enkele bericht bekijken
Oud 9 July 2003, 16:54   #14
Tessilly
Guest

Standaard

pffff...toekomstdromen..

ik heb een heel lijstje

ik wil graag naar de dansacademie in tilburg omdat ik al vanaf mn vierde dans, en daar natuurlijk afstuderen, maar ook daar aan een productie van fontys meewerken, en natuurlijk ook in een musical staan (als hoofdrolspeelster alst even kan)

ik dans sinds een jaartje ballroomwedstrijden, en daarmee zou ik graag internationaal gaan dansen en gesponsord worden, en les krijgen van de beste van de wereld, en ...en...

ook wil ik mn vwo diploma halen, naar de unversiteit gaan, daar twee opleidingen volgen, daarvoor cum laude afstuderen als psychologe en makelaar, en voor allebei een praktijk opzetten

natuurlijk wil ik een suuuuuupergroot mooi huis, en ik heb er al eentje in gedachten

ik wil ook trouwen met een hele lieve zorgzame leuke knappe man, maar ik weet nog niet of ik kinderen wil, want dan wordt mijn leven wel heel erg druk, en kinderen, tsja, ze zijn wel lief, maar je zit er je HELE leven aan vast! weet je wel hoe lang

pffff, alsik zo bezig ben wil ik wel heel veel hè
maar ik wil het allemaal echt ontzettend graag en ik werk er heel hard voor (nu al)

drrrooooommmm
  Met citaat antwoorden