Onderwerp: borstVERKLEINING
Enkele bericht bekijken
Oud 9 July 2003, 18:09   #14
Snoes
Guest

Standaard

Ik heb een maat EE/F, ik heb echt al veeeel bh's gepast, ik ben sinds een half jaar overgeschakeld naar echte supermerken zoals Marie Jo en al, omdat die mij gewoon beter passen!
Telkens als we naar een winkel gaan, loop ik ofwel wenend de winkel uit, ofwel razend kwaad omdat ze mijn maat niet hadden.

Ik ben het allemaal zo beu, maar natuurlijk ben ik bang dat het allemaal kan mislukken, ik weet ook wel dat er veel corruptie is in de afdeling plastische chirurgie, maar dat zie je wel in denk ik als je een afspraak hebt!
Ik ben gewoon bang dat er idd iets kan gebeuren, zoals een tepelhof vol met littekens enzo, ennog van die gruwelijke lelijke dingen waar ik ABSOLUUT niet mee wil geconfronteerd worden, want ik wil mij wel BETER voelen na zo een operatie.!!
en ohja, het schijnt zelf dat het goedkoper is als je zo'n operatie voor je 18laat uitvoeren in België. Maar natuurlijk is het maar onbetrouwbare informatie die ik hier en daar opvang, maar daar ga ik deze week nog (hopelijk) verandering in brengen!
  Met citaat antwoorden