Enkele bericht bekijken
Oud 10 July 2003, 12:01   #19
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Probleem van Feyenoord is dat het feit dat de ploeg bijeen blijft geen voordeel gaat zijn ben ik bang. Van Wonderen/Bosvelt/Paauwe/Lodewijks of Zoetebier wordt niet meer beter. Eerder minder, en echte opvolgers zijn er niet, en het geld daarvoor ontbreekt ook. Kuijt lijkt me een ´vervanger´ voor Pierre, op zijn hoogst. Een verbetering lijkt me sterk. Ook Emerton en Lurling of Buffel lijken me vrijwel op hun top. Hooguit van Persie zal nog wat groeien. Maar dat was het dan ook wel. Plus dat Feyenoord met Pierre een kracht verliest die een wedstrijdje of 7 a 8 per jaar minimaal beslist voor zijn club. Dat moet ik Kuijt nog zien doen!! Nouja, we zullen zien
Buffel heeft nog wel potentie, die jongen is pas aan z'n eerste seizoen bezig en is pas 21, was vorig seizoen toch al goed voor achtien goals.
Emerton is ook verkocht, die is naar de Blackburn Rovers. Kalou is nog steeds niet officieel rond, net zoals dat Lazovic naar de Kuip komt.
Maar ook met het vertrek van Pierre zal het maken van goals niet het probleem worden, het tegenkrijgen daarvan wel

Het is inderdaad tijd voor een goede verjonging binnen Feyenoord, de vaste kern krijgt toch slijtage, wat afgelopen seizoen ook te zien was. En meteen werd toen ook duidelijk dat er buiten die vaste kern nog geen spelers waren die de 'kar konden trekken'