Enkele bericht bekijken
Oud 10 July 2003, 12:41   #22
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Uit de jeugd komt niet geweldig veel door eigenlijk, behalve Van Persie en Buffel komt er weinig door. Misschien moet Feyenoord proberen PSV na te doen. De beste subtoppers weghalen bij andere clubs. Wie weet heeft Feyenoord nog wel een betere uitstraling ook dan PSV wat dat betreft. PSV heeft toch jongens als Waterreus, Van Bommel, Hofland, Vennegoor, Robben, Bruggink, Ooijer enzo gehaald. Omdat uit de jeugd weinig komt. Feyenoord heeft dat ook even geprobeert, en meteen kwamen jongens als Bosvelt en Van Wonderen, die succesvol waren. Daarna zakten ze helaas weer terug naar buitenlanders, zoals Elmander, Kalou enzo..
Kijk daar ben ik het dus mee eens,
Van Gastel, Konterman, Van Wonderen, Bosvelt, toch Nederlandse jongens die zich gewoon bij Feyenoord uitstekend ontwikkeld hebben.
Maar nu hebben we Song, Ono, Acuna, Pardo, ook geen onaardige voetballers, maar of zij ooit in staat zullen zijn om te gaten die er gaan vallen op te vullen dat betwijfel ik.
En de jeugd van Feyenoord, ik ben nog steeds van mening dat Feyenoord geen lef durft te tonen. Waarom mag Paauwe een heel seizoen schutteren, en branden we Loovens bij twee foute acties af. Ik zeg het niet graag maar in Amsterdam, hebben ze wel het lef om toch met die onervaren jongens te gaan voetballen.
Bij Feyenoord zeggen, nee ze hebben geen ervaring dat is onverantwoord, en vervolgens maken de zogenaamde ervaren voetballers, kinderlijke fouten....