Citaat:
Originally posted by theo tank
Kijk daar ben ik het dus mee eens,
Van Gastel, Konterman, Van Wonderen, Bosvelt, toch Nederlandse jongens die zich gewoon bij Feyenoord uitstekend ontwikkeld hebben.
Maar nu hebben we Song, Ono, Acuna, Pardo, ook geen onaardige voetballers, maar of zij ooit in staat zullen zijn om te gaten die er gaan vallen op te vullen dat betwijfel ik.
En de jeugd van Feyenoord, ik ben nog steeds van mening dat Feyenoord geen lef durft te tonen. Waarom mag Paauwe een heel seizoen schutteren, en branden we Loovens bij twee foute acties af. Ik zeg het niet graag maar in Amsterdam, hebben ze wel het lef om toch met die onervaren jongens te gaan voetballen.
Bij Feyenoord zeggen, nee ze hebben geen ervaring dat is onverantwoord, en vervolgens maken de zogenaamde ervaren voetballers, kinderlijke fouten....
|
Die Oost-Europeanen was ik nog vergeten

Maar een jongen als nou.. Pak m beet Van der Schaaf, misschien geen briljant voorbeeld, maar ik kan even niks beters bedenken, maar zo'n jongen is nog niet al te oud, en speelde uitstekend bij Vitesse. NAC heeft ongetwijfeld ook jonge jongens die best een stapje hogerop kunnen. Zelfde geldt voor NEC. Bij Heerenveen spelen alleen Scandinavïers, en ook bij Roda zijn de betere spelers buitenlander. Erg veel keuze is er dus niet, en in plaats van buitenlanders te halen zou je beter de jeugd een kans geven. Loovens heb ik meerdere keren aan het werk gezien, en wat me opvalt is dat hij stijf staat van de zenuwen. Bang afgebrand te worden zoals je al zei.. En dat terwijl goede verdedigers toch al schaars zijn